top of page
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • YouTube - Black Circle

Join the joy ride!

Never miss an update

מי ומה.jpg
איפה אנחנו עכשיו?
ספרימים.jpg
פוסטים אחרונים:
פוסטים לפי נושא:
ארכיון:

קישורים שכדאי לכם גם:

משפחה כן משפחה

הם עוברים על פנינו ומחייכים ובחיוך שלהם יש לפעמים משהו קטן "איזה יופי זה ילדים" או "איזה יופי זה משפחה של ילדים בהודו על הים.. יש בזה כל כך הרבה יופי" והולכים לדרכם. לפעמים החיוך ממש גדול, לפעמים מתעורר שם עוד משהו. הייתי רוצה לחשוב שזו השראה כאילו בת קול קטנה אומרת להם "גם אני, כשאהיה גדול, אבוא עם הילדים להודו, אתן להם לרוץ חופשי על החוף ,לקפוץ בגלים, להתמרח בחול, להתחכך במטיילים אחרים ולהצטרף אליהם אם הם רוצים או לא, לפריזבי ומטקות, אתן להם להיות ילדי חופש, כמו שאני מרגיש עכשיו חופשי, רוח בשיערי, אננס בחייקי". ככה אני חושבת שלפעמים אנחנו - השראה. אבל לפעמים אנחנו רק "ילדים זה נחמד אבל איזה מזל שאני לא צריך להתעסק עם כל הרעש והבלגן הזה ואני חופשי, רוח בשיערי אננס בחייקי"...

לפעמים הם מזכירים להם את האחיינים שלהם, אולי הם מזכירים להם את עצמם ובא להם קצת להתעסק עם ילדים, אולי הם חושבים "סתם בא לי לנסות, לשמוע איך ילד רואה את הדברים, להיות חמש דקות עם האחריות הזו של לכסות אותו כשקר לו, להחזיק את ידו בעמוקים" והם מצטרפים ולוקחים אותם וחובקים אותם ומשתעשעים איתם ובוחנים את בן הזוג לראות אם הוא בעניין, מה זה אומר עליו בעצם.. האם הוא בשל לזה.. מה זה אומר עליו אם הוא לא.

לפעמים הם שומרים מרחק, הם עסוקים בעצמם וילדים זה בדיוק מזכיר להם שזה לא העניין שלהם, שלחפש את הזוגיות כרגע זה יותר לעניין או את הלבד, הם ממש צריכים לבד "זה שלב כזה שעכשיו אם יתרוצצו לידי ילדים זה ממש לא עושה לי את זה". ויש להם משפטים של "אני בן אדם ש.. ואני צריך לידי בן אדם ש.." משפטים כאלו.

ועומק.

משפחה עם ילדים קטנים זה הרבה בלגן ורעש וצלצולים.

ומשפחה מושכת משפחה, כמו מגנט נאספים אלו לאלו והילדים מתערבבים ומפה לשם תריסר ילדים מתרוצצים לך בין הרגליים נכנסים איתך לים ואוכלים איתך אננס וקוקוס ובוטנים מסאלה וארוחת ערב וחול, הרבה חול אוכלים פה, מטשטשים גבולות ומקבלים כאלו של משפחה אחרת. אם יש בכלל. ובלית ברירה מסתכלים, משווים ומעלים, בעיקר שאלות: איך הם מטיילים ואיך אנחנו? מה אצלם אסור ומותר ומה אצלנו?, האם אנחנו יותר או פחות? שאלות פתוחות שמתמלאות לפעמים בתשובות, לפעמים בחיוכים של עוברים ושבים שאין להם דבר עם משפחה כרגע, יש להם רק אותם והם מחייכים מתוך כמיהה או מתוך הרחבה או מתוך השראה או מתוך הקלה.

אז כן, רוב הזמן מחייכים והעולם מחייך גם

וים.

bottom of page