top of page
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • YouTube - Black Circle

Join the joy ride!

Never miss an update

מי ומה.jpg
איפה אנחנו עכשיו?
ספרימים.jpg
פוסטים אחרונים:
פוסטים לפי נושא:
ארכיון:

קישורים שכדאי לכם גם:

livin' on the edge

מרגישה שאני חיה על הקצה. מעגלים מצויירים בקו דק ורגיז ומלאים כל טוב ואני שנמצאת על הקו מסתכלת פנימה והחוצה. עוברת ממעגל למעגל והולכת רק על הקוים, זה מאתגר במיוחד בתחום שיווי המשקל הנפשי, אותו שיוווי משקל שהתערער עם החזרה לארץ והנסיונות האלו, ההירואים כמעט, לחיות גם כאן וגם שם, ללכת קדימה וקצת לקחת חזרה בעגלוניות, בגמלוניות, להשתרש אבל להישאר באוויר. נראה שאנשים חיים בתוך המעגלים והבועות אם מבחירה מודעת, אם מבחירה חצי מודעת, אם משכנוע עצמי שככה זה או ככה זה טוב, משכנוע חברתי שככה צריך. אותו שכנוע חברתי שהסכמתי להשיל מעלי בשביל לבחון עוד אפשרויות של חיים, של מקומות, בשביל למצוא קצוות חדשים שהם לא מה שכולם. אבל כולם אבל כולם אבל כולם זה לא אני בשבילי אני זה כל העולם.

ממקומי על הקורה הדקיקה, שלא לומר חוט ברזל עדין, נראה שהכי קל לתפוס צד ולהכנס למעגל, או שמא בועה. להחליט שעוזבים את מערכת החינוך וחיים באנתרופוסופי, או בדמוקרטי או בבית. שנשארים במערכת החינוך הממלכתית "הרגילה" במלעיל. שנשארים בארץ, שעוזבים את הארץ כי כמה אפשר. שאוכלים צמחוני, טבעוני, פליאו. שמחסנים ברבאק, שלא מחסנים בכלל. המון צדדים, המון מעגלים להתלבט עליהם. אבל אולי בגלל שקשה לי להחליט או להפסיד ,או שאני סתם אוהבת חיבורים, אני מוצאת את עצמי בוחרת לנהל איזשהו אמצע שחי על קצוותיהם של אותם עיגולים, ומנסה לייצר את החפיפה. וזה מורכב. כי אני צריכה להיות ערה וחשופה ולבנות את עולם הערכים שלי מחדש, ערכים שאינם מאומצים, ערכים מומצאים, מבלי להשען על איזה בפנים מובהק. למצוא מרכז מעגל משל עצמי. אבל אני מבינה בהדרגה ומנסה לשכנע את עצמי ואת סובבי המבולבלים שזה אפשרי, שזהו העולם החדש. הקצוות הם המקומות בהם מתרחשת הצמיחה והפריחה, הם המקומות בהם ניתן לפגוש את השונה ממך ולייצר באמת דברים חדשים, דברים שאם אתה, תסלחו לי, קבור באמצע - אין סיכוי שתראה. הקצוות הן המקום לגדול ולגדול זה לא פשוט.

זה כואב אבל פחות

​​

חיפשתי חיפשתי ושוב חיפשתי ומצאתי שאני טיפוס מחפש. שאולי לעולם לא ממש אמצא, שזה בסדר להיות כל הזמן בדרך, שאני צריכה לעשות משהו עם הדרך ולאו דווקא עם היעד. במקרה של ריבוי יעדים כמו שאני מרגישה עכשיו, הדרך נשמטת מתחת לרגליי, אותו חוט שעליו אני מטיילת... אפעס, לא מחזיק. אז בכוח המחשבה אני מרחיבה את המדרך, אני הופכת את החוט לגדר, עליה אצעד רגל פה רגל שם, ומשם זה יהפוך לשביל עיזים ומשם ירחב לכביש. והדרך עודנה נפקחת לאורך.

אז מה זה הקצה הזה? האמצע של הקצה? הרגל פה רגל שם? להיות בארץ אבל גם לחיות תקופות בחו"ל. להיות באיזושהי מערכת חינוך אבל גם בבית. להיות עבד של השינויים עד שאלמד לשחות בתוכם בחופשיות לא להתפשר על הדיוק. למצוא כל הזמן את הדרך. וטוב שיש מי שמזכיר לי להיות ער ונמר אבל לדעת מה להכניס לבפנים ומה להשאיר בחוץ, לא נוגע. להיות בתודה. ולהרגיש את כוחו של הרגע. גיטרות

There's somethin' wrong with the world today I don't know what it is Something's wrong with our eyes We're seein' things in a different way And God knows it ain't his It shore ain't no surprise Livin' on the edge

Livin' on the edge Livin' on the edge There's somethin' wrong with the world today The light bulb's gettin dim There's meltdown in the sky If you can judge a wise man By the color of his skin Then mister you're a better man than I Livin' on the edge You can't help yourself from fallin' Livin' on the edge You can't help yourself at all Livin' on the edge You can't stop yourself from fallin' Livin' on the edge Tell me what you think about your sit-u-a-tion Complication - aggravation Is getting to you If chicken little tells you that the sky is fallin' Even if it wasn't would you still come crawlin' Back again I bet you would my friend Again & again & again & again & again Tell me what you think about your sit-u-a-tion Complication - aggravation Is getting to you If chicken little tells you that the sky is fallin' Even if it was would you still come crawlin' Back again I bet you would my friend Again & again & again & again Something right with the world today And everybody knows it's wrong But we can tell 'em no or we could let it go But I'd would rather be a hanging on Livin' on the edge You can't help yourself You can't help yourself Livin' on the edge You can't help yourself at all You can't help yourself from fallin'

bottom of page